Lets have break a while

Sunday, March 6, 2011

Aku & City Run 2011 Kota Kinabalu

March 6, 2011- Ahad
Aku, Akim, Renato & Termizie join acara City Run 2011 anjuran Dewan Bandaraya Kota Kinabalu. Acara ni memang dianjurkan setiap tahun oleh DBKK, secara percuma tanpa pendaftaran. Tapi, yang paling menarik...ada LUCKY DRAW beb...antara hadiahnya..LCD TV 42", Peti Sejuk, Notebook, Mountain Bikes, Handphones, Cooking oven, Hamper, Voucher dan mcm mcm lagi lah yg aku x sempat notice...

Anyway, semua tu based on luck kita orang lah..dah namanya LUCKY draw puun.
Untuk pengetahuan semua, (sebelum korang tanya kami dpt kah tak)..kami berempat ni langsung x dpat hadiah lucky draw..adeeh hampa beb. Tapi walaubagaimanapun kita orang dapat sijil & voucher discount n x dilupakan, dapat senaman kurang kan lemak hahaha!!!

Untuk teman bloggers semua, korang tatap lah serba sedikit gmbr yg dpt aku tangkap dgn gunakan handphone nokia aku...






Ni gambar lepas acara larian. Orang ramai tgh dok claim kupon utk lucky draw.
Tak dapt ambik gmbr masa org ramai lari..al maklum lah kita pun ni dok sibuk lari....


Di anggarkan lebih dari 9 ribu orang menyertai acara ni. Dari kanak2 sampai yang berumur, lelaki, perempuan dan dot dot dot..haha.







Time ni matahari dah naik, mungkin dlm jam 10 am. Klu ikut kan Padang ni penuh..tapi ramai yang lepak kat pokok tepi padang sbb cuaca agak panas.

Acara yang di nanti ialah LUCKY DRAW..






Sekarang gmbr gmbr aku dgn geng2 aku...


Baru habis claim kupon..tgh dok rehat bawa kawasan yg mendung...smbl posing bergmbr


 Duduk minum dulu..penat ni...



 Adik aku ber'background" kan anggota RELA..


penat..tggu org ramai habis claim kupon

Ren tgh dok tggu lucky draw yang x ksampaian numbernya...

Anyway, biarpun x dpt lucky draw, sekurang kurangnya dapt senaman beramai2 dgn warga Kota Kinabalu. Harap di tahun depan dapt join lagi. Thanks for viewing this blog.
Till some other free time..i shall write again.
Salam 1 Sabah, 1 Malaysia...

No comments:

Post a Comment

Follow Me!
Get this widget here