Lets have break a while

Tuesday, January 3, 2012

Cerita tentang AZAM..

AZAM...asal awal tahun, macam macam kita dengar tentang azam baru. Biasalah tu kan..nak buat sesuatu dalam hidup ini perlu ada satu target. Orang cakap hala tuju kehidupan kita ni. Hidup tanpa tujuan tak tahu kemana arahnya. Hala tuju itulah yang dijadikan azam dalam kehidupan. Impian yang perlu dicapai. Pencapaian yang ingin kita kecapi dengan pengakhiran yang gembira.

Aku pun punya azam...kalau nak sebut semua pun...memang banyak. (hahaha adui banyaknya azam)..
Anyway, aku berharap dalam tahun ni aku dapat beli kereta sendiri & kalau diizinkan Tuhan Yang maha Penyayang, tahun ni aku nak bertunang. Hehe (tersipu-sipu malu..)
Kalau jodoh kahwin tahun ni ..syukur alhamdulillah.
Di harap semua ini akan berlaku. Padamu ya Allah aku memohon semoga impian ini jadi kenyataan.

Untuk sahabat blogger semua...all the best dengan azam azam anda semua...

P/S- nak beli Tab dalam masa terdekat ni...& mau rajin buat blog :-P

No comments:

Post a Comment

Follow Me!
Get this widget here