Lets have break a while

Sunday, May 1, 2011

Aku "Movieholic"

Dah lama tak update blog ni..ada sibuk sikiiiiiiit.
Anyway, dalam beberapa hari yang lepas aku sibuk jalan-jalan, makan-makan & tengok wayang. Kalau cerita pasal wayang/ movie; Aku rasa dan confirm aku ni seorang yang "Movieholic". Dalam erti kata lain gila tengok movie/wayang.hehe..
Asal ada masa yang terluang, pasti aku dengan orang tersayang, adik aku atau kawan2 pergi tengok movie. Tapi bukan semua movie aku bantai beb..aku tengok juga jalan cerita dan kualiti produksi tu. Almaklum lah bukan free..bayar bah itu. Kat bawah ni aku ada upload gambar tiket tiket movie yang masih aku kumpul..itu pun baru sebahagian..hehe:-


Latest movie yang aku baru tengok pada 29.04.2011 (Jumaat)...Tajuk: Fast Five. Aku tabik gila lah dengan movie ni...memang THE BEST, AWESOME, 5 STAR...hebat gila lah katakan. Rugi pada sesiapa yang tak tonton movie ni di panggung. Sekarang movie ni yang paling top the best in my list.
Nanti esok atau lusa mungkin nak plan tengok cerita THOR...tggu masa yang betul2 free baru pergi tengok. Untuk cerita tempatan aku tak sabar nak tunggu cerita "KL Gangster" dan "Kongsi". Korang tengok ja trailer ni:-

Anyway, memang aku ni suka sangat tengok movie. Tak kira lah luar negara atau tempatan. Ni lah kan..kalau dah minat..mesti gian lah jadinya. haha. Dalam bulan April ni ja aku dah tengok cerita Fast Five, The Last Blademan, Bangkok Knockout (BKO), The Roommate, Rio (3D), Senjakala.
Apapun itu hobi & minat aku. Janji tak buat benda yang tak betul, kira okay lah tu.

No comments:

Post a Comment

Follow Me!
Get this widget here