Lets have break a while

Tuesday, April 19, 2011

Bila aku naik Kapal Terbang 2

Mount Kinabalu: view from Airplane

The Peak of Mount Kinabalu


Seperti yang aku janjikan...sini aku ada upload lagi gmbr time aku naik Air Asia airlines Kota Kinabalu ke Sandakan. Penerbangan dari KK ke SDK mengambil masa 40 minit sahaja. Tapi kebiasannya, selalu aku naik kapal ke sandakan, masa yang diambil mengikut pengiraan ku 30 minit sahaja.

Point yang aku nak cerita ni pasal gambar di atas. Cantik pemandangan puncak gunung Kinabalu. Gambar ni aku ambik dari atas kapal terbang. Kalau yang kaki photography ni mesti dorang teringin nak ambik gmbr mcm ni. Untuk dapat view ni..korang kena ambik seat yang sebelah kiri menhadap kokpit pilot. Kebiasaan flight dari KK ke SDK akan buat turn bila menghampiri puncak kinabalu. Passenger yang duduk sebelah kanan tidak akan nampak view ni. Kalau aku tak silap ambik seat yang ada huruf A atau F.


Untuk kaki gambar..bah apa lagi tggu. Ini moment yang berharga haha...Okay guys..until some other time..Enjoy your trip if you all go to Sabah (Borneo) "The Land below The Wind"






No comments:

Post a Comment

Follow Me!
Get this widget here